min reflektioner

 

Vad har du jobbat med idag?

jag har skrivit om miljöpartiet och lagt upp det på bloggen och så har jag lagt upp ett reklam film om miljöpartiet och jag la upp på bloggen alla partier som är med i riksdagen.

 

Vad har du lärt dig idag?

Jag har lärt mig namnen på alla partier som är med i riksdagen

och om miljöpartiet.

 

Kan du göra/jobba annorlunda för att nå högre i morgon-hur?

jobba som jag gjorde idag.

 

lägg upp en egen plan för vad du ska göra i morgon!

Jag ska skriva mer om  de olika partierna.



Kommentarer
Postat av: Malin R

Bra jobbat Mona, både med reflektioner och med faktainlägg.//Malin

2010-09-09 @ 18:59:25
Postat av: Monica

sv: tack Mona! tycker också att du är duktig, du har ju skrivit jättemycket! keep it up :)

2010-09-09 @ 21:12:37
URL: http://mmonicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0