IUP...

Erfarenheter jag gjort som varit värdefulla:

Att jag har lärt mig massor om politik

Därför att... det är bra att kunna politik för att kunna veta vad man ska rösta på när man är 18..

 

Kunskaper jag lärt mig som jag värdesätter mycket:  Hur valet har går till..

Därför att...

 

Kompetenser jag utvecklat genom projektet:  Jag har lärt mig att ta ansvar och gör mitt eget arbete utan någon annans hjälp..

Dessa kan vara användbara i följande sammanhang... i allt..

 

Detta är jag mest nöjd med i det här projektet:

Jag är nöjd med nästan allt..

 

Detta känner jag att jag behöver utveckla till nästa gång: Kanske fördjupa mig mer i det ämne jag håller på med..

 

Nästa gång behöver jag mer eller mindre stöd i form av: Alla lärare säger olika saker och då blir man förvirrad och då vet man inte vem som har rätt.


Kommentarer
Postat av: Dana

Bra sagt :) a visst blir man förvirrad <3

2010-09-21 @ 13:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0